miercuri, 21 decembrie 2011

Prima mea creaţie şi altele mai mici
























Deşi la curs am învăţat să facem o fustă dreaptă, eu nu am avut răbdarea necesară să repet acel model de fustă şi am lucrat una pe bie de care sunt încântată sincer!

Este o fustă din tafta cu inserţii din catifea regăsite în buline şi am completat-o cu tull verde cu sclipici şi acestui material i-am cusut manual ciucuri negri în formă de buline mai mari. În talie am optat pentru un elastic lat pentru a putea fi îmbrăcată repejor şi pe spate l-am decorat cu 3 nasturi jucăuşi (un fluture, o inima şi un nasture rotund multicolor).

Sper să vă placă creaţia mea şi chiar dacă nu este, poate, pe gustul tuturor aştept sincer orice comentariu la adresa ei pentru a-mi putea îmbunătăţii viziunea!

Vă pup!
Întrebări?

3 comentarii:

  1. e foarte frumoasa :) ma asteptam ca pentru inceput sa incerci un model mai simplu, dar vad ca esti deja la avansati ... mi-am facut si eu o pereche de pantaloni cand eram in liceu, pe care culmea i-am si purtat :)) dar acum nu as mai indrazni :)) s-o porti sanatoasa si asteptam urmatoarele creatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat sa-ti raspund aseara de acasa, dar nu stiu de ce nu am reusit. Cert este ca iti multumesc tare mult pentru aprecieri, iti spuneam aseara in raspunsul meu ca de obicei eu dupa ce invat lucrurile elementare ma apuc sa fac combinatii mult mai dificile, pentru ca asa imi tin imaginatia activa tot timpul si culmea, intampin probleme atunci cand fac ceva simplu, bineinteles ca voi continua sa si repet lucrurile pe care le-am invatat la cursul de croitorie pentru ca repetitia e mama invataturii, nu?! Poate ai poze cu pantalonii din liceu si imi arati si mie. Te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. poze nu, slava domnului :)) pe atunci nu aveam mania sa fac poze la tot!

    RăspundețiȘtergere