luni, 26 decembrie 2011

Am siguranţa unui Crăciun împlinit

În prag de Sărbători mă gândesc câte lucruri am realizat în anul care tocmai se încheie şi constat că am avut un Moş Crăciun foarte, foarte bogat. Bogat în idei, în realizări, în sentimente, prietenii, clipe de neuitat şi strălucire! Acum nu-mi rămâne decât să-mi propun lucruri pentru anul 2012 şi să le şi realizez! Deşi întâmplările cele mai înălţătoare sunt cele care te iau prin surprindere!
Vă doresc un Crăciun împlinit şi înmiresmat în arome de vin, scorţişoară, cozonac, mâncare tradiţională şi multe clipe şi gânduri senine!
Să rămâneţi pozitivi şi sinceri în sentimente şi gânduri faţă de toţi din jurul vostru, dar mai ales faţă de voi înşivă.
Crăciun Fericit!
Acum, spuneţi-mi, cum a fost Crăciunul vostru? Moşul darnic? Familia întregită?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu