joi, 23 februarie 2012

Recunosc, sunt începătoare când vine vorba de a realiza crochiuri, dar nu am spus "nu" şi nici "nu pot". Am luat creionul şi bineînţeles guma de şters:) şi am început să trasez ce îmi venea în minte...:) Aici intervin adevăratele probleme pe care ni le creem singuri ...barierele interioare (mai exact, ce-mi vine în minte?:) )...Mă gândeam că atunci când trebuie să cos am o mulţime de modele pe care mi le imaginez, dar când trebuie să desenez parcă nu am niciunul... în desen este la fel ca în primii ani de gimnaziu, când vrei să ştii şi tu să scrii, dar mai întâi începi cu liniuţe şi bastonaşe, faci literele, ajungi să dai contur unor cuvintele şi pe urmă cu respectivele cuvinte realizezi o întreagă poveste cu şi din tot ce ai învăţat la început!
Aşa că eu deocamdată sunt la început şi învăţ ABC-ul desenului.

La cursul de design vestimentar Creative Arts, avem diverse teme pe care trebuie să le îndeplinim. De exemplu pentru această săptămână am avut de realizat un colaj cu momente din perioada Belle Epoque (1900) şi un crochiu faţă - spate cu o ţinută adaptată puţin şi după perioada Glamour Years (rezultatul se poate observa în partea stângă a acestei postări). Am fost inspirată de imaginile din Paris, multă dantelă, eleganţă, rafinement, misterul femeilor de atunci, timpul, fluturii, apus de soare, dansul iubirii.

Sper să vă placă rezultatul, naiv, dar deşi mic, este un proiect de suflet.

Pe voi ce vă inspiră?

Love EV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu