miercuri, 18 ianuarie 2012

Prietenia şi formele ei superbe

Eu sunt singurul copil al lui mami, deşi când eram mică eram foarte geloasă la gândul de a împărţi afecţiunea ei cu altcineva, acum realizez că nu ar fi fost chiar atât de rău să am un frate sau o soră cu care să mai petrec timp.

Dar acest aspect este ca şi rezolvat :p.

De aproape 1 an de zile am o soră mai mare :). Nuuu!! Nu m-au minţit ai mei cu nimic, nu este un copil din flori :)), nu provenim din aceeaşi familie şi nici măcar din acelaşi oraş, ne-am întâlnit aici în Bucureşti şi clădim o frumoasă prietenie, iar mie îmi place să cred că Rox este sora mea mai mare, pentru că este exact cum mi-am dorit întotdeauna să fie o soră!
Mulţumesc pentru lucrurile frumoase pe care le aduci în viaţa mea! (mai ales revistele din Turcia :))) glumesc)

Love E.V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu